Tol patrimoniu industrial asturianu nun «clic»

ARA IGLESIAS

CON C DE CIENCIA Y CULTURA

Un proyectu avera al públicu'l pasáu industrial de la rexón con semeyes, vídeos y testimonios de los protagonistes

08 jul 2019 . Actualizado a las 13:40 h.

Más de 300 pieces audiovisuales, semeyes y relatos retraten el patrimoniu industrial asturianu. Una plataforma online avera’l nuesu pasáu industrial al públicu dende güei al traviés de testimonios de los protagonistes y la opinión d'espertos. El proyectu, desenvueltu pola productora independiente asturiana Freews Producciones col cineasta Marcos M. Merín al frente, cuenta col sofitu de 16 instituciones y empreses, encabezaes pol Ministeriu de Cultura, el Gobiernu del Principáu d'Asturies, los conceyos de Carreño, Castrillón, Xixón, Mieres y Samartín del Rei Aurelio.

Vieyos castilletes, pozos mineros, llavaderos, maquinaria y poblaos formen la parte dedicada a la historia de la minería, pero tamién atopamos estremaos pa la industria, el tresporte ferroviario y naval, y el patrimoniu inmaterial.

La plataforma patrimoniuindustrial.com espubliza primeramente más de 300 pieces audiovisuales que retraten enclaves patrimoniales combinando tratamientu cinematográficu y rigor hestóricu, amás de los testos introductorios de 18 investigadores, más de 1.000 finxos de la nuesa hestoria industrial, semeyes, mapes de localización y más de 100 videos con testimonios de trabayadores que caltienen la memoria oral y glosarios de los distintos sectores industriales.