Dixebra va tratar la historia del movimientu obreru asturianu nel nuevu discu «Ente la niebla»

La banda esplica que va ser «una obra conceptual mui especial, onde los cantares xiren alredor de la memoria histórica o colectiva de los asturianos y asturianes»

Dixebra
Dixebra

Redacción

«Ente la niebla» va ser el títulu del discu próximu de la banda de rock avilesina Dixebra, el númberu 14 de la prestixosa banda avilesina. Nél van tratar la historia del movimientu obreru asturianu dende 1920 hasta 2020. Nun apunte en Facebook recoyíu por Europa Press, Dixebra esplica que va ser «una obra conceptual mui especial, onde los cantares xiren alredor de la memoria histórica o colectiva de los asturianos y asturianes».

Asina, van tratar temáticamente la historia del pueblu asturianu del últimu sieglu, dende 1920 a 2020. Esto ye, dende la industrialización del país y el surdimientu d'una clase proletaria asturiana. Les lletres del discu van tratar asuntos como la toma de conciencia política, les primeres lluches obreres, l'autoorganización, la emigración, la Revolución d'Ochobre, la guerra contra'l fascismu, la represión, l'exiliu, los fugaos, la fuelgona del 62, el paternalismu franquista, la transición, la reconversión industrial, les movilizaciones del naval, la llucha de les muyeres d'IKE o'l papel de los sindicatos hasta les movilizaciones actuales.

Comentarios

Dixebra va tratar la historia del movimientu obreru asturianu nel nuevu discu «Ente la niebla»

Cola ayuda de