Amagüestos en verano

Nacio González
Nacio González VOCES EN CASTAÑÉU

OPINIÓN

12 sep 2016 . Actualizado a las 11:16 h.

En llegando la seronda ye corriente amagostar castañes. Según la zona’l país cómense con sidra’l duernu, vino, aguardiente o llechi, que ye como dicía mio padre que se preparaben en casa de neñu. Les castañes quitaron muncha fame n’Asturies, o polo menos ayudaron a llevalo.

Na política asturiana tamién hai muncha fame que quitar y favores que pagar. Por eso ye polo que los amagüestos nun entienden d’estaciones. Cualquier época l’añu ye bona pa comer castañes y zucar del tetu hasta escosar la vaca de toos.

Va agora pa un añu tuvi una polémica en Twitter con Gaspar Llamazares a cuenta’l nomamientu d’Antonio Virgili como director de la RTPA. Virgili yá ficiera de director en funciones con Foro. El PSOE nun yera lo que más quería, pero tragólu pa contentar al PP y algamar cola derechona, pela que tanto echa, la mayoría que necesitaba. Lo raro yera qu’IU se sumara al pacto; pa ello Llamazares quería convencenos de que’l so votu yera imprescindible pa que l’ente tuviera director, pero mentía. La mayoría cualificada de la que falaba, pa xustificar el votu a favor, nun precisaba d’IU; yera abondo cola mayoría absoluta del PP y el PSOE. Detrás, como-y dixi yo y acabó demostrándose, había otros intereses menos confesables.