Iniciativa valora demandar a la Plataforma contra la cooficialidad

El colectivo recuerda que no recibe ayudas públicas y liga al grupo antiasturianista a la extrema derecha

Inaciu Galán, de Iniciativa Pol Asturianu
Inaciu Galán, de Iniciativa Pol Asturianu

Redaccion

El presidente de Iniciativa por Asturianu, Inaciu Galán, anunció que el colectivo estudia emprender acciones legales contra la Plataforma contra la cooficialidad por su acusaciones y exigencias de una auditoria general de las «organizaciones bablistas». Galán recordó además que Iniciativa no recibe ningún tipo de subvención pública y se financia únicamente con las ayudas de sus asociados y simpatizantes. En este sentido, destacó que «estudiaremos la posibilidá de tomar acciones llegales por estes afirmaciones, que son falses a sabiendes, yá que llevamos años dando a conocer nes nuesos perfiles en redes y páxina web que somos una entidá sostenida con un 0% de fondos públicos, polo que yera conocío por esta entidá que facíen una falsa acusación».

A su juicio, el ataque responde a un intento «a la desesperada d’esti grupu contrariu al asturianu y a la cultura d’Asturies nun momentu nel que ven como los consensos sociales y políticos faen irreversible la oficialidá del asturianu, una midida que nun ye más que la Igualdá de drechos pa tolos asturianos y asturianes».

Galán insiste en que tomará en consideración la posibilidad de emprender acciones legales  frente a las acción de un «grupu d’estrema drecha» que liga al partido Vox.

Valora este artículo

13 votos
Comentarios

Iniciativa valora demandar a la Plataforma contra la cooficialidad