Iniciativa valora demandar a la Plataforma contra la cooficialidad

Luis Ordóñez
Luis Ordóñez REDACCION

ASTURIAS

Inaciu Galán
Inaciu Galán

El colectivo recuerda que no recibe ayudas públicas y liga al grupo antiasturianista a la extrema derecha

17 abr 2018 . Actualizado a las 10:39 h.

El presidente de Iniciativa por Asturianu, Inaciu Galán, anunció que el colectivo estudia emprender acciones legales contra la Plataforma contra la cooficialidad por su acusaciones y exigencias de una auditoria general de las «organizaciones bablistas». Galán recordó además que Iniciativa no recibe ningún tipo de subvención pública y se financia únicamente con las ayudas de sus asociados y simpatizantes. En este sentido, destacó que «estudiaremos la posibilidá de tomar acciones llegales por estes afirmaciones, que son falses a sabiendes, yá que llevamos años dando a conocer nes nuesos perfiles en redes y páxina web que somos una entidá sostenida con un 0% de fondos públicos, polo que yera conocío por esta entidá que facíen una falsa acusación».

A su juicio, el ataque responde a un intento «a la desesperada d’esti grupu contrariu al asturianu y a la cultura d’Asturies nun momentu nel que ven como los consensos sociales y políticos faen irreversible la oficialidá del asturianu, una midida que nun ye más que la Igualdá de drechos pa tolos asturianos y asturianes».

Galán insiste en que tomará en consideración la posibilidad de emprender acciones legales  frente a las acción de un «grupu d’estrema drecha» que liga al partido Vox.