Barbón ve importante llanzar mensaxes «en positivu» para atraer inversiones pa Asturies

La Voz XIXÓN

ASTURIAS

El presidente asturiano, Adrián Barbón
El presidente asturiano, Adrián Barbón Rodrigo Jiménez

El presidente del Principáu llanzó un mensaxe «pa cenizos» y quien ve na decadencia «un muriu infranquiable» pola falta d'optimismu y d'ilusión

06 ago 2019 . Actualizado a las 00:01 h.

El presidente del Principáu, Adrián Barbón, llanzó un mensaxe «pa cenizos» y quien ve na decadencia «un muriu infranquiable» pola falta d'optimismu y d'ilusión, a los que metió priesa que ye precisu amosar lo meyor d'Asturies como escaparate p'atraer actividá económica y dinamizar la rexón. Barbón, en declaraciones mientres una visita institucional a la 63 Feria Internacional d'Amueses d'Asturies (Fidma) nel recintu ferial xixonés Luis Adaro, dexó claro que magar el Gobiernu rexonal reconoz los problemes qu'esisten, colos exemplos n'innovación qu'hai na rexón y col esfuerzu de los asturianos, «vamos avanzar palantre», agoró.

Ello ye que incidió en que la mesma Fidma ye un exemplu de realidá bultable de la innovación qu'hai nel Principáu y un escaparate «de la meyor Asturies». Bastante ye que, resaltó que nella hai presencia de grandes empreses de desenvolvimientu de polítiques innovadores y de grandes centros d'investigación, como puedan ser los de ArcelorMittal o Thyssen. Una bona amuesa, al so xuiciu, del talentu qu'hai n'Asturies, al que se suman pymes que van espuntando y consolidando. Al respective de la xunta con sindicatos d'esti llunes, avanzó que-yos va a pidir que refuercen el discursu de «romper el cercu de la decadencia». Barbón repitió que los problemes nun los niega, pero que ve importante ser capaces de llanzar mensaxes «en positivu» para atraer inversiones para Asturies. «Voi pidi-yos tamién una alianza», señaló, de la que señaló que se trata d'una primer toma de contactu na que-yos va a «tender la mano». Y magar apostó por heredar lo meyor de el predecesores tocantes a consiguir aliances, tamién quier escuchar onde creen qu'hai qu'aplicar meyores.

Tamién colos sindicatos va falar la tema del arancel medioambiental. Pa él, énte la «política agresiva» del presidente de EEU, Donald Trump, la UE tien d'actuar. Dende que viera vital esixir un axuste en frontera de forma que quien nun cumplan coles mesmes condiciones pague una cantidá, de cara a afaer los precios. Venceyáu a ello, vio una anunciu «perimportante» de la UE los fondos que va destinar al procesu de descarbonización, que tien de ser, a xuiciu del presidente rexonal, «una transición xusta, pausada y apautada». Resaltó qu'esta transición supon un cambéu importante de modelu n'Asturies y abogó por dir escontra la producción de nueves enerxíes alternatives. Señaló, coles mesmes, que n'Asturies hubo cientos de planes de reindustrialización, de la que destacó qu'una vegada que se tien «clara» derivar de la UE en cuanto al plan de fondos europeos destináu a tal fin, tienen de conxugase colos planes de transición en cada territoriu. Entá, apostó por empobinar el plan de reindustrialización d'Asturies col del Gobiernu estatal y l'UE.

Nuevu organigrama 

Per otru llau, preguntáu pol nuevu organigrama rexonal, señaló que van trabayar nello a lo llargo del mes d'agostu y qu'espera qu'en septiembre gran parte tea yá trabayando a plenu rendimientu. Eso sí, remarcó, al respective de la creación de la nueva Conseyería de Ciencia, Innovación y Universidá, qu'hai que configurar la organigrama bien porque ye pa tola Llexislatura, a lo qu'indicó qu'oxalá «la ilusión» que reflexa'l titular de la mesma, Borja Sánchez, reflexa-y tamién el Gobiernu nel so conxuntu, informa Europa Press.