Gázquez diz que'l PSOE nun fai más que dedicase'l «bablismo»

La Voz

ASTURIAS

La cabeza de lista de la coalición PP-Foro, Paloma Gázquez, durante su comparecencia para valorar los resultados electorales
La cabeza de lista de la coalición PP-Foro, Paloma Gázquez, durante su comparecencia para valorar los resultados electorales Alberto Morante

La diputada popular critica a la FSA ente que ella entruga pol hospital de Xarrio nel Congresu

08 ago 2019 . Actualizado a las 18:00 h.

La diputada por Asturies del PP nel Congresu de los Diputaos, Paloma Gázquez, criticó esti xueves a la Federación Socialista Asturiana (FSA)-PSOE que nun faiga más que dedicase al «bablismo», falando de la llingua asturiana.

«Mientres la FSA-PSOE dedicase al bablismo, los populares del PP d'Asturies esmolecémonos pola seguridá y el bienestar de los asturianos. Dende'l Grupu Popular nel Congresu de los Diputaos reclamé al Ministeriu de Fomentu la execución del accesu al Hospital de Xarrio», escribió la diputada del PP na so cuenta de Twitter.

Asina la diputada asturiana refirióse a una entruga que fizó'l pasáu 12 de xunetu na pola na necesidá d'unos nuevos enllaces pa'l hospital.

«¿Tien intención el Gobiernu del PSOE de retomar el proyectu de la intersección de Xarrio que resulta tan necesariu para l'accesu al Hospital que da serviciu a tolos habitantes de la zona noroeste del Principáu d'Asturies?», «¿Tiense previstu atender a la demanda popular de la execución d'una cera dende El Espín al crucio del Hospital de Xarrio usando'l carril de desaceleración anguaño inutilizáu?» y «¿Cuálos son les actuaciones previstes colos 100.000 euros presupuestaos?», pregunta la diputada asturiana al Ministeriu, informó Europa Press.