Senén Rouco

Últimos artículos publicados

06 dic 2023

Xesús Mazaira en 'De 0 a 100': «En 2017 Airas Moniz estivo a piques de pechar pero a confianza nos nosos queixos fainos hoxe máis fortes»

O administrador e responsable de vendas da queixería Airas Moniz de Chantada compartiu cos alumnos do IES Lama das Quendas da vila lucense as claves de éxito da súa empresa no programa que La Voz realiza en colaboración coa Consellería de Educación e que achega exemplos de emprendemento a centros de secundaria de toda Galicia. Xunto co seu amigo Ricardo, fillo de gandeiros, e as mulleres de ámbolos dous, quixeron en 2011 emprender un proxecto de valorización do rural: «Non entendemos Galicia sen vacas e queriamos posicionar os nosos queixos con orgullo para competir cos mellores do mundo». Centráronse en ofrecer un produto distintivo e para iso sabían que tiñan que formarse. O prestixioso mestre queixeiro José Luis Martín deulles algúns consellos e eles apostaron por ofrecer queixos de pastoreo con leite cru, pasando da gandería intensiva á extensiva e substituíndo as tradicionais frisoas por vacas de raza jersey. En 2017 materialízase o proxecto, que case morre de éxito aos poucos meses, despois de acadar a medalla de bronce no Salón Gourmet de Madrid: «perdemos o control da maduración dos queixos e tivemos que tirar todos os que tiñamos nas cámaras». Esa experiencia fixo a esta empresa con nome de trobador medieval máis forte: «ofrecemos un produto gourmet capaz de competir internacionalmente e que conquistou o padal de cociñeiros con estrela Michelin». Cada ano 25.000 kilos do seu queixo azul 'Savel' e 6.000 do de pasta branda 'Terra' son comercializados e xa están preto dos 30 premios acadados polo seu sabor.

Iago García / Álex López-Benito / Senén Rouco

02 nov 2023

Floradeira en «De 0 a 100»: «Escollín quedar en Paderne para reivindicar o traballo da muller rural»

Verónica Souto é Floradeira e Floradeira é Verónica Souto. Dúas caras, a persoal e a empresarial, da mesma persoa. Souto compartiu grazas ao programa de La Voz en colaboración coa Consellería de Educación a súa iniciativa empresarial no concello coruñés de Paderne cos alumnos do centro no que ela mesma estudou: o IES Francisco Aguiar de Betanzos. Esta emprendedora herdou da súa familia a paixón polo cultivo de flores e, fai aproximadamente nove anos, nos terreos onde antes había produción case exclusiva de caraveis, abriu o abano a novas especies. «A arte floral está nun momento álxido, hai que estar pendente das tendencias de moda e mesmo de interiorismo, pero procurando sempre fomentar flores tradicionais e de tempada que che dean as cores e os formatos que queren os clientes». Así fala esta florista da súa aposta vital, lonxana dos seus estudos universitarios de psicoloxía, pero moi preto da súa familia e da forma de vida que ela quería: «Tiña claro que non quería as mañás de tráfico da cidade e buscaba unha maneira de poñer en valor o sector primario no que traballaron os meus antepasados». Hoxe Floradeira conta con tenda en liña, abriu a súa «palleira» para facer obradoiros onde se vive unha experiencia completa (dende cortar as flores no invernadoiro a armar os ramos) e mira ao futuro con optimismo: «agora mesmo estamos facendo 20 envíos ao día por toda España e a idea é seguir medrando».

Iago García / Alex López-Benito / Senén Rouco

24 oct 2023

Jim Graña en «De 0 a 100»: «Coas novas instalacións loxísticas pretendemos facturar 100 millóns en 2030 dende Palas de Rei»

O fundador e CEO de Jim Sports acudiu ao programa de La Voz de Galicia en colaboración coa Consellería de Educación para compartir co alumnado do centro de Melide onde estudan os seus propios fillos a idea de emprender dende o rural, nun eido que che guste e cos ollos sempre abertos ás tendencias do mercado. Todo comezou cando aínda era docente de Educación Física, cando importou de China uns balóns de baloncesto. Do garaxe da casa dos seus pais, pasou a ocupar diferentes baixos en Melide e hoxe a súa empresa, con sede no concello veciño de Palas de Rei, opera a nivel internacional. Este provedor de material deportivo conta con 17.000 referencias diferentes no seu catálogo e realiza 15.000 envíos cada mes por todo o planeta con 500.000 unidades en total. «A nosa idea é, en 2030, ampliar as nosas instalacións ata os 130.000 m3 de almacenaxe cun novo almacén aduaneiro. Ter esta calificación permitiranos non ter que pagar impostos ata que teñamos vendidos os produtos». Jim sinala ademais que a clave vai ser poñer tamén ese espazo ao dispor de outras empresas: «Con el queremos duplicar o noso volume de facturación actual ata os 100 millóns de euros».

Iago García / Senén Rouco / Álex López-Benito

28 sep 2023

Cristina Cerqueiras en 'De 0 a 100': «A miña primeira colaboración cunha marca foi de 20 euros»

O programa de La Voz en colaboración coa Consellería de Educación leva este curso exemplos de emprendemento e éxito empresarial a centros de secundaria. Cerqueiras, empresaria e influencer de moda e tendencias que conta con preto de 500.000 seguidores en Instagram, explicou aos alumnos no lugar onde ela mesma estudou un ciclo de administración, o IES Espiñeira de en Boiro, as claves do seu crecemento profesional. Conta cun salón de beleza, 'Niu Cosmetica' e dúas tendas coa súa propia marca 'The Desire Shop' que comercializan tamén prendas de xeito online a toda Europa: «á Cristina de 17 anos diríalle que non deixe de tentar chegar a onde quería, formándose cada día»

Iago García / Álex López-Benito / Senén Rouco