Un centenar de neños saharianos va pasar les sos «Vacaciones en paz» n'Asturies

La Voz

AGORA

Imagen de archivo del programa «Vacaciones en paz» que acoge a niños saharauis en Asturias
Imagen de archivo del programa «Vacaciones en paz» que acoge a niños saharauis en Asturias

El programa solidariu permite l'acoyida de menores d'edaes ente los 8 y 11 años en les sos families asturianes durante los dos meses de branu

14 jul 2023 . Actualizado a las 13:30 h.

Cerca de 300 neños saharianos van llegar esti sábadu 15 de xunetu al aeropuertu d'Asturies en dos vuelos procedentes de la ciudá arxelina de Tinduf, próxima a los campamentos de refuxaos saharianos, nel marcu del programa 'Vacaciones en paz'.

Los menores van pasar dos meses de branu con otres tantes families d'acoyida d'Asturies, Baleares, Cantabria y País Vascu.

La hora prevista de llegada del primer vuelu al aeropuertu va ser a les 6.40, compartíu por Asturies y Baleares. El segundu vuelu, compartíu por Cantabria y País Vascu, tien previstu'l so aterrizaxe a les 8.40 hores, según informó la organización del programa.

El grupu que va pasar les sos vacaciones n'Asturies anguaño ye de 100 neños d'edaes ente los 8 y 11 años. La entrega de los mesmos a les families d'acoyida va ser a partir de les 9.30 nel Polideportivu Los Canapés d'Avilés. El restu de grupos va partir dende'l mesmu aeropuertu a les Comunidaes de destín.